VVD Amstelveen viert 75 jaar VVD

Fractie VVD bij 75 jaar VVD

De VVD bestond 24 januari jl 75 jaar en natuurlijk moest dat gevierd worden. Het De La Mar theater in Amsterdam was gekozen als feestlocatie en zo'n 1.000 VVD leden waren gekomen om deel te nemen aan de feestelijkheden.

Een grote afvaardiging van de Amstelveense fractie en bestuur was ook naar Amsterdam gekomen om het feestje mee te vieren. We werden getrakteerd op een erg leuke avond met zang & dans, gelardeerd met een boekpresentatie, vragen aan politici en het bekend maken van twee nieuwe VVD ere-leden: de heren Henk Kamp en Johan Remkes.

De avond werd op een onnavolgbare grappige manier aan elkaar gepraat door Jan Antonie Bruijn, de voorzitter van de eerste kamer. Wat een multitalent is dat!

De sfeer was super en de Amstelveense VVD is unaniem trots op het feit dat we onderdeel zijn van deze club. Optimistisch, praktisch, aanpakkerig en niet bang voor verantwoordelijkheid.

Na afloop van het entertainment was er nog genoeg tijd voor een borrel met natuurlijk de onvermijdelijke bitterballen.