VVD Amstelveen op bezoek bij Picnic

Op maandagavond 13 maart was de fractie te gast bij PicNic in Amstelveen

Ondernemers zijn cruciaal voor een gezonde economie, voor banen en voor vooruitgang. De Amstelveense VVD houdt daarom graag vinger aan de pols bij Amstelveense ondernemingen en de VVD-fractie bezoekt dan ook regelmatig bedrijven in onze stad.

Een mooi voorbeeld van een innovatief bedrijf is PicNic, dat in Amstelveen een “hub” heeft. Deze online supermarkt is in relatief korte tijd uitgegroeid tot een serieuze speler met hoge waarderingscijfers van haar klanten en de kleine elektrische PicNic wagentjes zijn steeds meer te zien in het Amstelveense straatbeeld

We zijn trots op onze ondernemers, en het is ongelofelijk leuk om te zien hoe PicNic met een team van jonge mensen hard aan de weg timmert en zeer succesvol is.

De VVD-fractie ging samen met de VVD-wethouders een kijkje nemen in de Amstelveense PicNic 'hub' vanwaar de wagentjes bevoorraad worden. Na een interessante presentatie volgde een rondleiding door het logistieke gedeelte met daarbij een uitgebreide uitleg over hoe in- en uitkomende bestellingen worden afgehandeld en de wagentjes beladen worden.

Top bezoek, en grote dank aan het PicNic team voor de zeer gastvrije ontvangst.