Goed gedaan AmstelveenSport!

VVD speelt mee tijdens Amstelveen Beach volleybal

Groot compliment aan AmstelveenSport voor organisatie Amstelveen Beach

De Amstelveense VVD geeft een groot compliment aan AmstelveenSport, het sportbedrijf dat er van 17 t/m 22 juni voor gezorgd heeft dat er op het Stadsplein door jong en oud genoten kan worden van sport en muziek en dat er daarbij gewoon heel erg veel plezier gemaakt kon worden. Heel erg goed gedaan, aldus de VVD.

“Een gezonde geest in een gezond lichaam” is een oud gezegde en volgens de VVD ligt bewegen en sport aan de basis van dat gezonde lichaam. De afgelopen week kon iedereen zien hoe heel veel Amstelveners zich op de verschillende activiteiten storten en er op de vier beachvolleybalvelden door teams vanuit alle lagen van de Amstelveense bevolking op zeer sportieve manier tegen elkaar gestreden werd.

Ook de Amstelveense VVD liet zich niet onbetuigd en speelde dinsdagavond mee in een mede door de Ondernemersvereniging Amstelveen georganiseerd toernooi, waaraan naast bedrijven ook scholen en maatschappelijke organisaties meededen.

“Sport verbroedert, zorgt ervoor dat verschillen wegvallen en het draagt bij aan de gezondheid op verschillende manieren” aldus woordvoerder sport Femke Lagerveld. “Daarbij geeft zo’n evenement ook voor de horecaondernemers een mooie impuls”. De VVD is daarom enorm voorstander van dit soort sportinitiatieven op het Stadsplein en ze hoopt dat dit ook in de toekomst doorgezet kan worden.