Politiek Café met Bente Becker

Politiek Café met Bente Becker #3 VVD Tweede Kamer

De VVD Amstelveen/Ouder-Amstel organiseert een politiek café in het kader van de Tweede Kamerverkiezingen op 22 november.

Zij had staatssecretaris van Justitie en Veiligheid Eric van der Burg daarvoor uitgenodigd als gastspreker, maar als gevolg van een ernstige voedselvergiftiging heeft hij moeten afzeggen. Bente Becker de #3 van de VVD tweede Kamer Kieslijst zal zijn plaats innemen,

Het politieke café vindt plaats op woensdag 1 november van 17.30-19.00 in Brasserie Paardenburg in Ouderkerk. De voorzitter van de lokale VVD André van der Sterre zal het welkomstwoord houden en Beten Becker zal daarna een inleiding houden. Het debat daarna staat onder leiding van Roel Smit, programmamaker en presentator van 1Amstelveen. De ideeën van de VVD voor de vormgeving van het Nederlandse migratiebeleid zijn een centraal thema. Daarnaast zijn ook de andere onderdelen van het verkiezingsprogramma van de VVD “Ruimte geven. Grenzen stellen’ onderwerp van gesprek. Iedereen die respectvol in debat wil gaan is welkom.

Het programma is als volgt:

- 17.15 inloop

- 17.30 welkomstwoord door de voorzitter

- 17.40 inleiding door Bente Becker

- 17.50 debat o.l.v. Roel Smit

- 19.00 einde debat, mogelijkheid om na te praten/borrelen

Indien u aanwezig wilt zijn bij dit politieke debat kunt u zich hiervoor opgeven bij Victor Frequin (victor.frequin@vpbd.nl)

Nadere info Victor Frequin, 06 51704814