'Amstelveenlijn een project om trots op te zijn'

VVD-wethouder Rob Ellermeijer heeft vrijdag 27 september samen met diverse raadsleden, onder wie VVD-raadslid Paul Feenstra, een informatieve rondleiding bijgewoond rond het project Amstelveenlijn. De VVD is onder de indruk van de vorderingen tot nu toe.

'Vrijdag kregen we een informatieve rondleiding bij Halte Kronenburg waar veel werk is verzet. Lijn 5 & 6 rijden hier nu door een verdiepte bak onder het maaiveld. Prachtig om te zien hoe hard hier is gewerkt, 7 dagen per week, 16 uur per dag', zegt Feenstra, die trots is op wethouder Ellermeijer (portefeuille Verkeer) dat het project tot nu prima verloopt

Feenstra is eveneens verheugd dat het project, ondanks onvermijdelijke overlast, veel bijval krijgt uit de lokale bevolking. 'Natuurlijk geeft het project overlast voor diverse omwonenden, maar mede door de goede communicatie was er veel begrip en waardering. Opmerkelijk was dat er de afgelopen periode weinig klachten waren en heel veel complimenten. Zo kan het ook', aldus Feenstra. 'Kortom een ongelooflijk mooi project waar Amstelveen trots op mag zijn!'.

Amstelveenweb.com deed verslag van de rondleiding, klik hier voor het artikel.