Bloemetje voor Restaurant Kronenburg

Organisatie Michelin bekroonde Restaurant Kronenburg eerder deze maand met een 'Bib Gourmand'.

De VVD fractie greep de traditionele vrijdagmiddagborrel aan in Restaurant Kronenburg, die gisteren 9 jaar bestond om haar even in het zonnetje te zetten. Op 8 november jongstleden werden zij door Michelin onderscheiden met een 'Bib Gourmand'. Een prijs die toegekend wordt aan een select aantal restaurants met een uitstekende kwaliteit-prijsverhouding; je kan er voor een bedrag tot € 37,- van een compleet gastronomische menu genieten.

Het is de eerste keer dat Restaurant Kronenburg de onderscheiding krijgt. Lange tijd was restaurant De Jonge Dikkert het enige Amstelveense restuarant met een 'Bib', maar daar is nu dus een tweede restaurant uit Amstelveen bijgekomen die hierdoor ook opgenomen wordt in de 'Bib Gourmand Benelux 2019' restaurantgids.

Op de foto (v.l.n.r.): Remco Snoek (VVD woordvoerder EZ-MKB), Cees Cuntz (eigenaar Restaurant Kronenburg) en Tom Sinselmeijer (Chefkok Restaurant Kronenburg)