Drukte op VVD Nieuwjaarsreceptie 2020 [Foto's]

De VVD Amstelveen en omstreken heeft op woensdag 15 januari haar Nieuwjaarsborrel gehouden voor de leden in Amstelveen en Ouder-Amstel. De feestelijke start van het nieuwe jaar en het nieuwe decennium vond plaats in de lounge van Cityden Garden in het Stadshart van Amstelveen.

Het werd een gezellige en sfeervolle aftrap van 2020 met ruim 100 bezoekers, onder wie wethouders, fractieleden, taskforce-leden en bestuursleden.

Groei

Bestuursvoorzitter Claudio Mancinelli betoogde dat de VVD in Amstelveen en Ouder-Amstel nog steeds groeit en bloeit als nooit tevoren en dat er hard wordt gewerkt aan jaarlijkse ledengroei. Dit blijft van belang om als liberale partij voldoende invloed te hebben op diverse belangrijke lokale thema’s. Maar ook om landelijk de wensen en eisen vanuit Amstelveen en Ouder-Amstel kracht bij te kunnen zetten.

Actief

De leden in Amstelveen en Ouder-Amstel doen er meer toe dan waar dan ook in Nederland. Bij de VVD in Amstelveen en omstreken geldt dat iedereen die een actieve bijdrage wil leveren deze ook kan leveren. Niet alleen door te flyeren tijdens verkiezingen, maar juist inhoudelijk het gehele jaar door, doordat er diverse activiteiten en taskforces zijn georganiseerd waar leden aan deel kunnen nemen.

Zakelijk lidmaatschap

Met ongeveer 50 actieve leden (wethouders, fractieleden, taskforceleden en bestuursleden) is de VVD 2020 ingegaan. Deze 50 mensen zullen in 2002 een flink aantal uren maken. Dat is nodig, want de plannen voor 2020 zijn ambitieus. Zo zal dit jaar het zakelijk lidmaatschap een feit zijn. Dit staat naast het persoonlijke lidmaatschap en is bedoeld voor ondernemers in Amstelveen en in Ouder-Amstel.

Taskforces

De Taskforces zullen dit jaar hun visie aan de fracties presenteren op het gebied van Wonen, Groen en Veiligheid, op het gebied van Sport, Recreatie en Cultuur en op het gebied van Ondernemen in onze regio. Ook zal de Taskforce Ouder-Amstel een feit worden en zal het aantal Taskforces in Amstelveen verder worden uitgebreid. Er zullen ook in 2020 ontspannende en leuke events worden georganiseerd, zoals het jaarlijkse VVD golftoernooi, het VVD tennis Open, het VVD Ondernemersdiner en een VVD tasting event met lokale ondernemers.

Trainingen

Leden die zich meer in de politiek willen verdiepen kunnen zich dit jaar aanmelden voor landelijke trainingen en ook volgt dit jaar weer een rondleiding in Den Haag/Tweede Kamer. Leden die een raadsvergadering in Amstelveen of Ouder-Amstel willen bijwonen kunnen op begeleiding van ervaren VVD-leden rekenen. Tot slot staan dit jaar weer twee ledenvergaderingen op de agenda, vlak voor de zomer en in het najaar.

Geslaagd

Al met al werd het een geslaagde Nieuwjaarsborrel die tot 20.00 zou duren maar pas laat in de avond werd afgerond. De VVD wenst via deze weg iedereen een gezond en succesvol 2020!

Zie hieronder een foto-overzicht van de Nieuwjaarsborrel 2020.