Geslaagde tiende editie VVD Ondernemersdiner

In het Amstelveense restaurant Aan de Poel (**) heeft maandag 4 februari 2019 het tiende VVD Ondernemersdiner plaatsgevonden.

Tijdens het diner gaan lokale, provinciale en landelijke VVD-prominenten traditiegetrouw in gesprek met ondernemers over actuele onderwerpen.

Tal van VVD-kopstukken schoven tijdens de jubileumeditie aan tafel aan, onder wie Staatssecretaris van Defensie Barbara Visser, Tweede Kamerleden Sophie Hermans, Malik Azmani en Rudmer Heerema en kandidaat Eerste Kamer, Mickey Adriaansens (6). Ook Commissaris van de Koning in Noord Holland, Arthur van Dijk, was aanwezig.

Prominenten als oud-voorzitter Rolf Thung (recent winnaar van de Peter Post oeuvresportprijs) en Frits Huffnagel (oud-wethouder Amsterdam) namen deel aan het onder liberalen zeer geliefde event, waar ook het Stan Huygens Journaal (de societyrubriek van De Telegraaf) verslag deed.

Uiteraard gaven ook alle lokale prominenten van de VVD acte de présence in het tot de laatste stoel bezette sterrenrestaurant. Onder hen burgemeester en oud partijvoorzitter Bas Eenhoorn, wethouders Herbert Raat en Rob Ellermeijer, fractievoorzitter Kees Noomen en natuurlijk tal van fractie- en bestuursleden.

De alom geprezen en zeer fijnzinnige keukenbrigade van chef-kok Stefan van Sprang serveerde een avond lang de meest bijzondere gerechten uit. Host van de avond was Bartho Boer, communicatie-directeur van de NS. Tijdens deze tiende editie werd bestuursvoorzitter Claudio Mancinelli, de drijvende kracht achter het ondernemersdiner, in het zonnetje gezet voor zijn inspanningen.

De Amstelveense VVD-fractie, is op Breda na, de grootste VVD-fractie van het land. Ook kende de VVD-afdeling Amstelveen & Ouder-Amstel in 2018 de grootste ledengroei van alle VVD-afdelingen.

BEKIJK HIER HET FOTO-ALBUM VAN HET ONDERNEMERSDINER 2019