Golfevenement ‘VVD Masters 2019’ op 28 september

De VVD Amstelveen (e.o.) houdt op zaterdag 28 september hét liberale golfevenement van 2019; de ‘VVD Masters 2019'.

'Op de prachtige holes van golfcentrum Amsteldijk zullen wij de clubs hanteren om de balletjes met golden touch op de greens te slaan en genadeloos uit te holen. Naast de sportieve uitdaging is er naar goede liberale traditie ruim gelegenheid voor politieke discussie, netwerken en gezelligheid.

Borrel & BBQ

Het golftoernooi wordt afgesloten met een gezellige borrel en een overheerlijke barbecue in Brasserie 10. De VVD nodigt leden en geïnteresseerde familieleden of relaties graag uit om in te schrijven.

9 holes

Raadslid Paul Feenstra: 'We spelen een ronde van 9 holes. De eerste 4 flights starten gelijktijdig (shotgun) op hole 1 t/m 4, de overige flights starten vervolgens op hole 1. Zowel gevorderde als beginnende golfers met GVB/handicap registratie zijn van harte welkom om aan de wedstrijd deel te nemen. Willen u en uw introducés graag meedoen, wacht dan niet maar schrijf direct in want vol is vol. U kunt zich opgeven voor alleen het golftoernooi, alleen de barbecue of voor beide onderdelen.'

Golfcentrum Amsteldijk
De Afslag 1, 1186 VG Amstelveen

Inloop/ontvangst   14.30-15.30 uur
Start 9 holes          vanaf 15.30 uur
Borrel                    vanaf 18.30 uur
Barbecue               vanaf 19.30 uur
Einde van programma      21.30 uur

Inschrijven & inschrijfkosten

VVD Masters € 65 per persoon; inclusief greenfees, inspelen op driving range, barbecue en exclusief drankjes. Wedstrijd 9 holes € 30 per persoon, barbecue € 35 per persoon. Wij verzoeken u vriendelijk om vóór 15 september 2019 in te schrijven via pm.feenstra@planet.nl Tot 28 september!