INTO Business zet A9 én wethouder Raat in de spotlights

VVD-wethouder Herbert Raat prijkt op de voorpagina van die nieuwste editie van het businessmagazine INTO Business Amstelland, waarin uitgebreid aandacht wordt besteed aan de verbreding en verdieping van Rijksweg A9 Amstelveen. Ook werd Raat opgenomen in de Top 3 van meest invloedrijke personen uit Amstelland van het magazine.

Raat doet uitgebreid uit de doeken wat de A9-plannen zijn en stelt dat Amstelveen over zes jaar een andere gemeente is, omdat de verbreding van de A9 ook veel kansen biedt. Hij spreekt van een gigantische operatie.

LEES HIER HET ARTIKEL VAN INTO BUSINESS AMSTELLAND

Invloed

Ook kreeg de wethouder een Top 3-notering in de jaarlijkse Top 50-lijst van meest invloedrijke personen uit Amstelland (lees hier), die INTO Business ieder jaar samenstelt.

Raat noemt dat in zijn persoonlijke weblog (lees hier) een hele mooie opsteker. Hij vindt dat ondernemer Ger Loogman, die op 1 staat, een terechte winnaar.

Ook het VVD-bestuur was aanwezig bij de presentatie vn het magazine en de bekenmaking van de Top 50 bij INZICHT aan het Stadsplein: op onderstaande foto lokaal VVD-voorzitter Claudio Mancinelli (plek 22 in de Top 50) en vice-voorzitter Hanny Guit (rechts), samen met (links) wethouder Floor Gordon (D66, plek 10) en winnaar Ger Loogman.