Oorkonde voor opmerkelijke ledengroei VVD Amstelveen/Ouder-Amstel

Amstelveen - De VVD Amstelveen/Ouder-Amstel heeft op het partijcongres in Arnhem van het nationale partijbestuur een oorkonde gekregen voor de opmerkelijke ledengroei in Amstelveen en Ouder-Amstel.

Waar tal van politieke partijen kampen met een ledenterugloop is dat bij de VVD in Amstelveen en Ouder-Amstel geenszins aan de orde  en dat is de nationale partijtop niet onopgemerkt gebleven.

Oorkonde

Wethouder Herbert Raat (VVD Amstelveen) nam de oorkonde zaterdag dankbaar in ontvangst in Hotel Papendal, uit handen van landelijk partijvoorzitter Christianne van der Wal-Zeggelink.

Dank

Raat laat in een reactie weten dat VVD Amstelveen/Ouder-Amstel bestuursvoorzitter Claudio Mancinelli bijzondere dank is verschuldigd. 'Hij is de motor van de succesvolle ledencampagne die enkele jaren geleden is ingezet. Hij steekt er veel tijd en energie in en zijn aanpak is bijzonder succesvol gebleken. Deze oorkonde komt eigenlijk aan hem toe.'

Ook premier Mark Rutte feliciteerde Amstelveen/Ouder-Amstel met de behaalde resultaten, evenals VVD-coryfee Willibrord van Beek (thans waarnemend burgemeester in Gennep).

Mark Rutte op het podium (geheel links Herbert Raat)

Willibrord van Beek, Christianne van der Wal-Zeggelink en Herbert Raat.

Een deel van de fractie en het bestuur kwam zaterdagmiddag bijeen om te proosten op de oorkonde en de behaalde resultaten. Vlnr: raadslid Paul Feenstra, wethouder Rob Ellermeijer, raadslid Bas Zwart, vice-bestuursvoorzitter Hanny Guit, wethouder Herbert Raat, burgerraadslid Jet Smit, bestuursvoorzitter Claudio Mancinelli en raadsleden Arjan Gerritsen en Remco Snoek.