Team VVD Amstelveen voltooit AmstelveenZ Lentemarathon

Amstelveen - VVD Amstelveen heeft zondag 24 maart 2019 opnieuw met succes deelgenomen aan de AmstelveenZ Lentemarathon.

Dit jaar slechtte het team bestaande uit de fractievoorzitter Kees Noomen en fractieleden Arjan Gerritsen, Victor Frequin en Bas Zwart de 42 kilometer en 195 meter binnen de knappe tijd van 3 uur 29 minuten en 40 seconden.

Bij de finish wachtte een ontvangstcomité bestaande uit burgemeester Bas Eenhoorn, wethouders Rob Ellermeijer & Herbert Raat, fractielid Hans Bulsing en vice-bestuursvoorzitter Hanny Guit het VVD-dreamteam op.

De VVD eindigde op een verdienstelijke 26e plaats van in totaal 126 teams. Jaarlijks is de Lentemarathon ook een sportieve strijd tussen de gemeenteraadsfracties van de VVD en GroenLinks. Ook GroenLinks heeft jaarlijks een razendsnel team tot de beschikking, maar dit jaar bleef de VVD de gewaardeerde GL-fractie  (3 uur 32 minuten en 40 seconden) drie minuten voor.

VVD Amstelveen is trots dat AV Startbaan jaarlijks een marathon binnen de gemeente organiseert en feliciteert alle deelnemers met hun persoonlijke prestatie. Ook dit jaar was het evenement geweldig goed georganiseerd en waren ook de weersomstandigheden fantastisch. Volgend jaar is de VVD vastberaden opnieuw mee te doen!