VVD Amstelveen organiseert: Het Ondernemers Spreekuur!

Wie ondernemers zegt, zegt VVD. Dat is al decennia lang zo en wat de VVD Amstelveen betreft blijft dat zo en bouwen we dat samen verder uit.

Wij komen en blijven daarom graag met zoveel mogelijk Amstelveense ondernemers in gesprek: van MKB'er, ZZP'er tot Multinational.

Gesprek

Graag gaan wij het gesprek met u aan om zowel de positieve ervaringen als de knelpunten in onze gemeente te vernemen en te bespreken. Als ondernemer in Amstelveen kunt u werkelijk alles met ons delen en daar waar mogelijk zullen wij dat vertalen naar verstandig liberaal beleid binnen onze prachtige gemeente, voor u en voor Amstelveen!

Spreekuur iedere eerste dinsdag van de maand

Wilt u met ons in gesprek? Neem dan contact op met VVD-raadsleden Remco Snoek (06-29045490) of Tom Coumans (06-28551124). 'Wij houden op afspraak gezamenlijk spreekuur op iedere eerste dinsdag van de maand tussen 17:00 uur en 19:00 uur. Dus neem gerust contact met ons op en maak een afspraak, wij zien uit naar uw komst!'