VVD feliciteert WineKitchen met nieuwe winkel 'at Home'

Diverse VVD-leden, onder wie raadsleden en bestuurders, waren afgelopen zondag ter plaatse bij de opening van de nieuwe wijn- en delicatessenzaak The WineKitchen at Home in het Oude Dorp.

De winkel is een nieuwe uitbreiding van The WineKitchen-formule, bekend van de restaurants The WineKitchen (Dorpsstraat) en The WineKitchen at Sea (Ouderkerkerlaan),

Stationsstraat
VVD-raadslid Remco Snoek is samen met zijn vrouw Jessica en zakelijk partners Edo en Bianca eigenaar van The WineKitchen filialen, waar nu dus The WineKitchen at Home is toegevoegd. De winkel is gevestigd aan de Stationstraat 16. VVD-wethouder Herbert Raat wenste de eigenaren alle geluk toe met de nieuwe zaak; uiteraard waren tal van partijgenoten ter plaatse om te proosten op de opening,

Thuisgebruik
In The WineKitchen at Home worden  onder andere producten verkocht van beide restaurants, voor thuisgebruik. Het assortiment bestaat uit wijnen en allerhande delicatessen die mooi bij die wijnen passen, maar ook delicatessen 'die op zichzelf gewoon te lekker zijn om niet naar Amstelveen te halen',

Proeven aan de keukentafel
Bij The WineKitchen at Home zullen ook regelmatig verrassende nieuwe wijnen worden gelanceerd. 'he WineKitchen at Home wordt daarnaast een winkel waar regelmatig thema-proeverijen, workshops en events worden georganiseerd, over alles dat met wijnen, delicatessen en culinair genieten te maken heeft', aldus de eigenaren.

wkah-vvd2.jpg