VVD wenst Amstelveen fijne feestdagen vanaf de kerstsamenzang

De VVD was op kerstavond ruimschoots vertegenwoordigd op de traditionele kerstsamenzang in het Oude Dorp. Fractie en bestuur maakten van de gelegenheid gebruik om alle Amstelveners fijne feestdagen te wensen.

De VVD Amstelveen vindt de kerstsamenzang een fraaie Amstelveense traditie en is daarom altijd goed vertegenwoordigd bij het evenement, dat tot stand komt dankzij sponsors en vrijwilligers. Ook dit jaar trokken diverse lokale partijgenoten naar het Oude Dorp om gezamenlijk met Amstelveners kerstavond te vieren.

Op de foto fractievoorzitter Kees Noomen, wethouder Herbert Raat, raadslid Remco Snoek en vice-bestuursvoorzitter Hanny Guit, maar meer VVD'ers bezochten dit jaar de samenzang, zoals raadslid Paul Feenstra en natuurlijk burgemeester Tjapko Poppens, die de samenzang officieel opende.

VVD Amstelveen & omstreken wenst iedereen fijne feestdagen en alvast een voorspoedig en liberaal 2020.

Wethouder Herbert Raat en burgemeester Tjapko Poppens in gesprek met Amstelveners tijdens de kerstsamenzang 2019, onder het genot van warme chocolademelk.